One thought on “Gjestebok

  1. Per Reidar Bru says:

    Hjemkommet til kjølige Norge med svært varme og hyggelige minner fra en uke i Villa Valeur.
    Villaen er faktisk bedre enn nettsiden forteller.
    I 30grader i luften var selvsagt svømmebassenget et høydepunkt, all ære til vaktmesteren som holdt bassenget uplettet, med perfekt kemi.
    Utvalget av blomster, busker og trær var overveldende.
    Vi var på utflukter hver dag, Middelhavet, markeder i pittoreske små byer, vinsmaking og til å med båttur i Georges du Verdon med himmelhøye fjellsider.
    Et godt råd til slutt: Start dagen tidlig, gjerne med en svømmetur i bassenget:)
    Tusen takk for et uforglemmelig opphold.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *